12.7.11

Underbara Ellen!

Mig & Ellen ville lige prøve et par lækre vintage Levis shorts! Ærgerligt de ikke passede.. (Cool væg, noget alla den vil jeg lave når jeg kommer hjem) ps. de er fra Brinck Lane markedet i en butik, der hed Vintage Store. Disse super cool Levis shorts til 20 pund!! BILLIGT!  
This is she! Hende den søde Ellen, som jeg bor sammen med i disse tre uger, hvor jeg bor i London.
Every morning!! Her står vi hver morgen og venter på dette tog.. Cool pic, hvad siger i? 
 Meget underholdende at gå på Londons gader og se en bar kaldt "Dirty Dicks". Der skal jeg ikke ind.
Sidst men ikke mindst!!!! Det her er markedet som hed Brinck Lane (tror jeg).. Tog lige et billede af en cool væg, og et slags galleri, hvor han lige valgte at stille sig ud! Taaaak for making the picture even cooler! ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar